Apa dah jadi....

Ni masa tengah jemur siang tadik.... begini rentetannya...
1. Tengahari 4 April.. cuaca panas terik.. aku pun bukak pintu keter.. kemudian tido dengan nyenyaknya.. sedar dari tido hujan turun dengan lebatnya.. HUH.. entah berapa lama hujan pun tak tau laa.. (pikir sendiri la apa yg terjadi bila ujan lebat, pintu ternganga)
2. 8pg 5 April, cuaca panas terik.. buka lagik pintu keter dengan harapan nak jemur bagi kering.. sayang recaro (kata bandi).. tapi.. aku terlupa pulak off lampu kat dalam tu.. kiranya menyala sepanjang 8pg hingga 2ptg kot..
3. 10mlm 5 April.. start kete nak kuar g makan.. D**N!! bateri sudah weak.. adooooyaii!. Dial 01344627** (halu wak, mai umah aku la ni) KBJ24 tiba dengan gahnya... jump dari kete dia ke kete aku.. hidup la enjin keta aku....

ni la KBJ24 dan tuannya yg telah menyelamatkan keadaan.. Thank u MSA

Hok ni saja nak interpremm.. nama baru dia mar..

6 comments: (+add yours?)

Unknown said...

tak pasal2 aku jadi mekanik tengah2 malam...mana pukul 10. aku sampai dah kul sebelas lebih...

tapi aku tetap kool. hua hua...

tapi yang best video siap..hehe

BROTHER 08 said...

apo kono jang....

Anonymous said...

len kali sidai bwah kipas. x ler kena ujan.. huhuuh

Ramzi Abdul Rahim said...

lain kalu p vacum.... cari jlam murah... last,..... kena tukaq bateri....

Marang.... dah jadi mar....???
Yg duduk atas kerusi sebelah mar tu sapa?

EspositoEspendola said...

huhuhu...hang kalu tdoq..mmg jenis x sedaq........huhuhuhuhu........uik gambo marang pung ader.......guanner gitu.......heheheheh

raja pantun said...

aik..sampai tau membe tidoq tak sedaq nie....bahaya ni..guannerr gitu