Mistaken Identity..

4 comments

BitDefender Total Security 2009 Final + Keygen

0 comments

Screenshot

Download wei... bagus ni.. aku dah test kat PC aku.. Licence tamat pada tahun 2047.. lupakan kaspersky.. hahaha
Download.... Download.... Download.... Download.... Download.... Download.... Download....

Ragu2 dgn arah kiblat anda???

4 comments

Surau SMK Agama Baling

Umah aku..

Garisan merah menunjukkan arah kiblat...
meh cuba semak arah kiblat rumah anda kat SINI.. SINI la oi.. laaa... SINI la oiii.. Klik ja la kat mana2 perkataan SINI tu.. takpun.. kilat kat Qibla Locator..

Jimi 'da Boom!!

8 comments

Themes For Windows xp (30 Themes)

0 comments


Awesome Collection of themes, just install and enjoy,

Tutorial about how to install is included

Size: 13.8MB

DownLoad

W.A.N.I.T.A

0 comments


"Ketika Aku menciptakan seorang wanita, ia diharuskan untuk menjadiseorang yang istimewa.

Aku membuat bahunya cukup kuat untuk menopang dunia;namun, harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan."

Aku memberikannya kekuatan dari dalamuntuk mampu melahirkan anak dan menerima
penolakanyang seringkali datang dari anak-anaknya."

Aku memberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah, dan mengasuhkeluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh."

Aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."

Aku memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya."

Aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahwa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya, tetapi kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada disisi suaminya tanpa ragu."

Dan akhirnya, Aku memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia perlukan."

Kecantikan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya, susuk yang ia
tampilkan, atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikan seorang wanita harus
dilihat dari matanya, kerana itulah pintu hatinya, tempat dimana cinta itu ada."
Kirimkan Firman ini kepada setiap wanita yg anda kenali... .
Anda akan menambah harga diri ciptaan
Indah,wanita!


kerana, Setiap Wanita itu Cantik...

Laptop aku osakkk...

5 comments

Laptop aku rosak.. ada tak sesapa pakar leh tolong selesaikan masalah. wak, mael, jimi.. kot angpa ada kenai sapa2 yg power gila nak repair laptop... leh la tolong... ponin dah den....

19 Portable Antiviruses Pack

0 comments

apex ikan mintak...

19 Portable Antiviruses Pack |5.3MB

This pack contains 19 :
  • Portable antiviruses
  • Removal Tools
  • Anti-Rootkits
  • Virus Protecters

    EasyShare - DownLoad
    Depositfile - DownLoad

Memori Gaban... Aku darjah 3 kot...

0 comments


Mari berkaraoke...
Lirik entah apa2...

Peminat Rita...

0 comments

No Komen
Credit to Alalalan

Fasha Sanda...

2 comments

Berlopak rupanya muka minah ni..
Credit to Alalalan

Are Mario Games The Best Ever?

0 comments

According to review aggregator site, Game Rankings, the top 10 console games from the last 3 generations of consoles are all from Nintendo. Whether you agree with the rankings or not, there is no disputing the fact that Mario games pwn in a big way. Super Mario Brothers is more than a classic. It’s the console game that defined a generation of videogame players.

Mario Forever v 2.16 | 18.78 MB - DownLoad

Christian The Lion - A Pet's Love Is Forever!

1 comments


Sungguh mengharukan...

RM10000????

0 comments

Award from Fiquer!

0 comments

Jimi yang best... AEE jugak tak best..

1 comments

Rasa mcm nak pekena lagi la... ok dah jimi? Open table besaq ckit kot.. tunggu AEE lama dah.. asyik pi perak je.. eh.. ada kena mengena ke blok belakang???

She's So Cute...

1 comments

Blogger on the Go

0 comments

Post from anywhere!

When you send text or photos from your mobile device to go@blogger.com they're automatically posted to your new blog.

How it works

* Send an MMS or email to go@blogger.com from your phone.
* We'll reply with the address of your new mobile blog, plus a claim code.
* Post to your new mobile blog, or use the claim code to link your phone to a different blog.

Devices and more


Blogger Mobile works with any device that can send email via MMS.

Blogger Mobile is also built into some Sony Ericsson cameraphones, so you can post to your blog with just a few clicks.

Titan Backup v2.3.0.97-BRD

0 comments

Requested By : madno

Titan Backup v2.3.0.97-BRD | 7 MB

Secure, Automated, Easy-to-use backup solution of all your photos, music, emails, settings and important documents. Data can be easily lost: your hard drive can suddenly fail, a virus can wipe files from your computer or your computer/laptop may be stolen. Backup can be considered as an 'insurance' for your data.

DownLoad!
P/S : madno, kejut yah bangun tdo...

Keta Aku ni....

1 comments

Driver Genius 2007 v7.1.0.622 Professional Edition

0 comments

MegaUpload - DOwnLoaD
RapidShare - DowNloAd
RAR Password : www.softarchive.net

Mirror - DowNLoAD
RAR Password : 4shar1ng

Bandwidth Speed Test

0 comments

Setelah berhari2 memikirkan napa la internet umah aku slow mcm kura2, akhirnya berjaya jugak aku menyelasaikan masalah ini..
Meh check korang punya kelajuan internet...
Klik Bandwidth Speed Test

Mahsuri...

0 comments


Korang rasa Mahsuri ni cantik tak???

Mahsuri adalah anak perempuan kepada pendatang Siam yang beragama Islam. Beliau telah dituduh melakukan perbuatan sumbang oleh ibu mertuanya sendiri disebabkan oleh kecantikan serta penghormatan yang dimiliki oleh Mahsuri. Akibatnya Mahsuri dihukum dengan hukuman mati. Pada hari hukuman, keris keramat kepunyaan keluarganya sendiri digunakan untuk membunuhnya. Namun begitu terdapat satu perkara aneh berlaku dimana darah yang keluar dari badan Mahsuri berwarna putih yang membuktikan tuduhan yang dilemparkan kepadanya adalah fitnah semata-mata. Disaat-saat akhir kematiannya, Mahsuri telah bersumpah bahawa Langkawi akan menjadi kawasan yang mundur selama tujuh keturunan.Kebenaran sumpah itu telah terbukti apabila Langkawi telah diserang oleh tentera Siam dan semua bekalan makanan dan tanaman telah dimusnahkan. Antara kebenaran lagenda atau terbuktinya sumpahan itu, Langkawi hanya mula berkembang maju sekali lagi setelah tujuh keturunan dalam kepayahan.


Video Klip Lagu Lagenda Mahsuri

Hotel California with Trumpet Intro - COOL!!

1 comments


While the music sounds good and the harmonies are tight and whatnot, this has to be one of the most uninspiring performances I've ever seen from a professional band. I've seen wedding and club bands play with more passion. It's also not the same without Felder.
i love this song so much, and i love the trumpet at the beginning very tasteful..ever notice joe walsh always wears his casual wear.

Hero2 Majalah Mangga

1 comments

Kasyah - Lagenda Berakhir

0 comments

Mereka ada cerita tersendiri yang bersalingkait membawa duri ke mana harus lari dari kemelut yang semakin ngeri. Segalanya semakin perit untuk dilalui Kasyah setelah pertunangannya terputus dengan Katerina. Hisyam berjaya menyunting Katerina sedangkan dia tak tahu semua itu sandiwara yang dirancang Katerina untuk membalas dendamnya. Kasyah pula melalui kehidupan dengan segala kepayahan sehinggalah Sofean sendiri meminta agar Kasyah menerima Katerina selepas dia yang memutuskan pertunangan itu. Itupun setelah Katerina murung selepas penceraiannya dengan Hisyam. Demi maruah, Kasyah menolak dan sengaja melamar Zahirah untuk menyakiti lagi hati Sofean. Malangnya Zahirah menolak kerana tak mahu melukakan hati Katerina sedangkan hakikatnya dia amat mencintai lelaki itu. Hisyam masih lagi menyimpan tekad untuk memenangi hati Katerina semula sehinggalah Jackie hadir dalam hidupnya. Zahirah yang menyesal menolak lamaran Kasyah itu akhirnya bertemu Shan yang mencintainya sepenuh jiwa. Mampukah mereka semua mengatasi kemelut cinta yang melanda jiwa masing-masing dan akan berakhirkah lagenda cinta ini dengan segala keindahan, ataupun sebaliknya?

Katerina

0 comments

Aku telah mengenali dua wanita hebat yang sempat aku labuhkan kasih sayangku. Juga. . . yang pernah aku cintai setulus hatiku. Walaupun aku tak dapat memiliki kedua-dua mereka. . . aku tetap berpuas hati dan bersyukur ke hadrat ilahi. . . setidak-tidaknya aku sempat membahagiakan mereka walau mungkin untuk sementara.

Bagai tak terpijak kakinya di bumi, bagaikan langit jatuh menghempap diri. . . dugaan tiada terperi dengan pemergian Ayu menemui ilahi. Katerina hadir lagi, dengan sisa cinta suci yang tiada berbelah bagi, mewarnakan semula pelangi cinta Kasyah yang telah mati. Mungkin di persada indah akhirnya, antara Kasyah dan Katerina, atau di persimpangan beronak mereka dihamparkan? Penuh debaran, bersilih cabaran. . . yang datang dan yang pergi. . . semuanya mengusutkan keadaan. Kejelitaan Zahirah mengocak damai. . . kerakusan Hisyam semakin menghancurkan. . . Namun segalanya ditangan Tuhan! Akan tumbangkah pohon cemara ke bumi. . . atau menguntum bunga cinta di kaki pelangi?

Lagenda Budak Setan

2 comments


Membuai jiwa, meruntun perasaan, mengundang ceria segala suka duka terhimpun di sini. adakah senyuman yang tercipta atau airmata kesudahannya? hanya Tuhan yang menentukan segalanya. . . Lebih satu dekad Kasyah mencipta cinta. Dari lelaki yang tak pernah kenal erti kasih sayang. . . dia menjadi pencinta agung. Dia tabah mengharungi apa saja. . . demi sumpahnya mencintai ayu sehingga ke akhir hayat. Setulus manakah agaknya cinta seorang lelaki yang pernah dilabelkan sebagai budak setan kerana kenakalannya di zaman persekolahan? Namun, berjayakah dia menyunting Ayu menjadi permaisurinya? Akan bahagiakah dia? Mampukah dibuktikan pada dunia. . . cinta adalah segala-galanya! Cuma Ayu yang punyai jawapan itu. Dan, Allah sebagai penentu! Dan, siapakah pula Katerina?

Cryin' Alone...

0 comments

The nights without YOU are long and painful.
i sat in the corner, flooded with tears and memories of YOU.
Memories i'll never forget...
i scream out in anguish yet nobody heard me...

Yummy..

1 comments


Sesapa nak makan, meh la pjbt..

Fly with the wind..

0 comments

Fly with the wind.. the wisdom elven king..

The secret of this valley under their wing

Magical sky.. will wait for the valley cry..

For this tragic epic shadows lie…

When You're Gone..

1 comments