Madi yang amat hampa...

11 comments: (+add yours?)

Anonymous said...

dok kacang2 pa tu.......layan jiwang mamat ni......

Anonymous said...

Wei keja oi.....karaoke pulak ..report ustaz ya baru tau.......tu la keja hg putetttttt cuti sekolah....

Anonymous said...

ooooo......org tanya kata sibuk kat lab...ni rupanya keja hg putettttt

Anonymous said...

Hampeh Toolll ang datuk!

Anonymous said...

habihkan duit rakyat...bagi kerja dok nyanyi...time overtime dok saja...memalukan mak bapak...apa kejadah semua ini...eh, dikacangin..

Anonymous said...

betul la...kacang2 sungguh

Anonymous said...

hangpa semua mmg nak kenakan aku..takpa aku ngadu kat jari

Anonymous said...

Bakat yang ada harus diketengahkan. negara kita kekurangan penyanyi berkaliber seperti anda.. teruskan usaha anda.. ayuh.. perjuangkan martabat seni tanah air... anda bakal pewaris tan sri sm salim.. saya percaya anda mampu berjaya jika bergandingan bersama jari... akhir kalam.. jgn berhenti berjuang...

Anonymous said...

jari jimi madi.....huhuhu 3 stoges (ejaan hentam saja) hahahahaha

Anonymous said...

tak puas ati ler tuh, suara aku sedap. haha baru angpa tau sapa aku.

azleyazmi said...

baru kena kutuk dah tension, mcmana nak menjaga roadblock mcmni? tu pun jangan........